Nog stééds Candidasa

30 april 2024 - Candidasa, Indonesië

We zijn verhuisd, zo'n 600 meter hemelsbreed. Als we op het strand gaan staan kunnen we ons vorig verblijf zien. Over land is het een heel ander verhaal, kronkelweggetjes, langs scheurende scooters, loslopende honden en het laatste stukje onverharde weg met puntige stenen. Maar.....We zijn er, weer zo'n heerlijk verblijf. We zitten nu 1 hoog en kijken over de bomen heen naar de zee. Heel veel groen om het hotel dus ook veel vogeltjes die er op los kwinkeleren, leuk hoor! Vanuit de douche kijken we zo naar bananenbomen, de een in bloei, de ander al vol vruchten, zien we niet vanuit ons raam thuis, geweldig. Gisteravond bij warung Onel gegeten, die had goede recensies op Google dus eens proberen. De baas raadde vis aan, die hij die dag gevangen had, en smaken deed het zeker. Voor herhaling vatbaar om daar nog een keer heen te gaan. De avond hebben we voor een groot gedeelte doorgebracht met onze Australische buurtjes, aparte lui maar wel heel aardig en gezellig.  Vanmorgen ontbeten op het terras aan het strand, de vloed kwam op en tot mijn grote verbazing zagen we schildpadden tot vlakbij het strand komen zwemmen,  hoe mooi! Jacob heeft even gesnorkeld,  wel een schildpad gezien maar verder weinig, er stond ook teveel stroming naar zijn zin. Vandaag een dag om rustig aan te doen en te genieten van al het moois om ons heen.

1. Ans Veenstra:
    30 april 2024
    Wat mooi is het daar, lekker van genieten.
  2. Andrea:
    30 april 2024
    Heerlijk om jullie avonturen te volgen.
  3. Joke Blaauw:
    30 april 2024
    Ik lees even mee,,, prachtig groet karin.
  4. Elizabeth:
    30 april 2024
    Klinkt heerlijk! Met de details die je beschrijft beleef je het op afstand nog meer 🤗

Jouw reactie